en timme sen du åkte

0kommentarer

sitter uppkrupen i soffan och bara saknar dig.
lyssnar på "vår låt"  och bara längtar tills det e söndag,  har nog aldrig längtat förbi en helg innan:)
men nu gör jag det och jag vill att det ska vara söndag NU!!!
vill bara ha dig här.

telefonen plingar och jag ler innan jag har kollat vem det är,
jag har bara känslan att det e du. tar telefonen och ser att det e du, hela min värld blir bara underbar.

det har gått en timme sen du åkte och det känns som en evighet, samtidigt känns det som att du sitter bredvid mig ännu. och jag e uppkrupen i din famn.

om jag måste välja en sak som e det bästa med dig så det typ omöjligt, men om jag måste så e det hela ditt sätt som e så fantastiskt. sättet du bara vidrör mig, en puss på näsan, en smekning på benet och kram i förbifarten, ett ögonblicks vidrörning fysiskt eller psykist, ett par ögon att drunkna i.
du gör mig så lycklig att det e galet.

har aldrig känt mig så sedd och uppskattad som jag gör av dig.




saknar dig o längtar efter dig.
puss ♥


Kommentera

Publiceras ej