Hässleholm

0kommentarer

framme i storstaden, eller ja det har vi varit ett bra tag nu ;)
planen är att utforska staden idag se vilka små trevliga affärer här finns.
o ikväll blir det biljard, dart o sprit :)
med spriten kommer det säkert att gå jättebra, e nog mer det andra som e den krångliga biten.
men ett biljardbord har man ju sett mer än en gång innan ;) så det löser sig.

morgonens frukost består av ett Toblerone på 35g.
gäller att börja dagen starkt.

guldklimpen har ju förstått mina vanor :* ,
annars frågar man inte vid halvelva på kvällen om jag vill ha godis.
hmm en udda vana jag har att alltid äta godis då.
men jag gillar stakt att den e uppmärksammad. 

men hur ska han ha kunnat missa den när han inte har missat något av allt annat jag gör :)

längtar efter att vi ska få ha hela dagen o kvällen tillsammans.

nej dags att gör sig redo för dagens äventyr.

puss o kram

Kommentera

Publiceras ej