hemtrevnad

3kommentarer

att komma hem o se ett par skor i hallen som inte ens egna,
kan ge en sådan lyckokänlsa.
när man känner att hela ansiktet spricker upp i ett stort leende
och det går inte att hejda,
men varför skulle man vilja stoppa det?

denna guldklimp har fått fram sidor hos mig som jag tappade för många år sedan,
sidor jag har saknat och som jag trott var borta för gott.
han får fram ett leende hos mig som jag knappt själv känner igen,
han får mig lugn och jag kan sätta mig ner o känna att det finns inga måsten.
han lyckas få mig till att ligga i sängen i flera timmar och bara prata och skratta,
utan att jag bara måste gå ut i köket o "bara" hämta något eller ens kolla vem som messar.

kan det bli mycket mer rätt?

du ger mig fjärilar i hela kroppen, du får mig att längta, du får mig att må så otroligt bra.

puss på dig ♥

3 kommentarer

Mange B

14 Jul 2010 18:44

Tjo på dig Jossan! Vad fint du skriver, det är en härlig känsla man kan få om rätt person klampar på...



Håll hårt i det!!



Kram



Mange B

Josefine

15 Jul 2010 18:51

tack Mange, vad härligt att höra.

hoppas allt e bra med dig:)

Jozse

03 Jan 2011 13:17

hmmm, gissar ni för fullt vilket detta gäller??? e tips lycka till.

tar gärna emot förslag!

Kommentera

Publiceras ej