Så rätt men ändå så fel

0kommentarer

så mycket man borde, och så mycket man inte borde.
men varför gör man nästan alltid det man inte borde göra?
sen sitter man där o undrar varför, att man aldrig lär sig. men å andra sidan om jag inte hade velat det hade jag aldrig gjort det. så varför funderar man så mycket. 
e det för att man e uppfostrad med att göra rätt, som det känns så fel?

behöver semester o komma bort lite, det hade varit så skönt. 
att få lite avstånd från allt just nu.
kan det inte bara bli vecka 29 nu så man kan få åka ifrån denna verkligheten en stund.
för just nu e jag jätte splittrad.

ena minuten känner man att man har fått luft under vingarna att det vänder och blir bättre, o nästa sekund slutar det att blåsa. lite stabilt hade varit skönt.
 
nej dags att resa sig nu och denna gången gör jag det ordentligt.
med eller utan vind i seglet så kan jag.

för vill jag så kan jag och kan jag så ska jag!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej