High Chaparral

2kommentarer

framme!!!!!! :)
sitter med morgonkaffet på altanen i  High Chaparral. kom upp i natt och efter att en liten viss :P person vaknade vid fyra tiden fick jag sovplats.
men sova ett par timmar i bilen har väl ingen dött av.
förutom nästan jag som e livrädd, har sovit med ett öga öppet och haft diverse udda tankar.
ja man e allt lite nojig ibland :)
men allt gick ju bra till sist.

ovan för min vän här bor det ett gäng indianer, och denna myten med att indiander e grymma på att smyga e just bara en myt. det låter som en hel flock halta elefanter som försöker ta sig fram.

i natt när jag kom fram och inte visste var jag skulle ta vägen o hade en bra stund letat efter den bil som skulle stå utanför och snurrat otaliga varv med bilen hittade jag just en indian, eller ska jag döpa de till halta elefanter?
det satt en man utanför ett hus och rökte så jag gick fram o förklarde vilken jag sökte.
efter i tio min inte haft en aning om vem det e jag söker sa ha - aha men han bor i andra änden av hela stället. ok tack så jag in i bilen igen och körde. men ingen känning fanns.
när min telefon ringde vid fyra i morse och talade om var jag skulle, visade det sig att där indianden ( elefanten) satt var på min väns altan. :)

nej nu börjar dt bli dags för frukost.
en öl motsvarar två frallor med ost, hmmm undra vad jag ska välja!!!!
skål mina vänner och hoppas att ni kommer att få en kanon härlig o mysig midsommar.

2 kommentarer

D

27 Jun 2010 21:00

Nej du har fel, det är tre frallor med ost... Jag har dubbelkollat med fredrik!

jozse

27 Jun 2010 21:02

sorry men jag tog en extra öl bara för att vara på den säkra sidan :P

Kommentera

Publiceras ej