det e mycket nu

1kommentarer

allt händer o jag vet inte var jag ska ta vägen
mår apa och det e bara kaos
tårarna rinner o det finns inget stopp

känner mig ensam o övergiven
utanför men ändå med
konstig känsla vet ej var jag ska ta vägen

om jag gör på ett sätt blir det fel o om jag väljer det andra blir det oxå fel
vad gör man då?

vill ha en massa svar
men kan inte få dom av någon annan än mig själv
men vet inte riktigt hur jag ska finna de

allt svänger så snabbt
jag står någonstans mitt i o undrar hur jag hittar ut
eller om jag kommer att hitta ut?

försöker att dela upp tankarna o få ordning
men det blir bara ett kaos av det
nästintill värre än innan

kanske hoppades jag för mycket
kanske trodde jag lite för mycket på allt
jag vet inte

men jag känner mig ändå modig som vågade
kastade mig ut för slänten
trodde jag kunde flyga om så bara för en sekund
men att flyga i en sekund slutar med platt fall
ett riktigt ordentligt magplask

men o andra sidan hade jag inte provat hade jag aldrig fått veta

men det gör bara så jävla ont
har en stor klump i bröstet som trycker och vill ut
men var ska jag göra hän den?

vill kunna trolla
göra så att allt bara försvinner nu
men hur??

men någonstans mitt i detta kaos
har jag en tanke
jag VÄGRAR att ge mig
ska fixa detta
det gör ont, ja det gör det som bara den
det kommer att ta tid, ja absolut

men någonstans mitt i detta vaknar kämpen i mig
jag kommer inte att ge mig

det som sårar mest e kommenaren
- jaha nu igen

den bränner i  bröstet på mig
och får mig illamående

men hoppas på en vändning snart
men faktum kvarstår


1 kommentarer

Cattis

23 Nov 2010 02:11

Vet inte vad som har hänt men bara hör av dig om vi kan hjälpa till med något. Kram från oss

Kommentera

Publiceras ej