Livets funderingar!

1kommentarer

Sitter på tåget på väg hem från underbara Madde. Sitter o funderar på hur enkelt livet faktiskt kan vara, o när man vet att man har en riktig o sann vän.

Det e cirka ett år sedan vi träffades sist, jäkla vad tiden går fort, undrar om den går saktare ju äldre man blir????? ;)
Men trotts att det är så pass lång tid sen sist o inte ens hörts via telefon så e allt som om vi sågs igår. Inga konstigheter alls. O jag vet att skulle jag behöva henne mitt i natten e det bara att ringa utan att ens fundera på om man stör. Så har det alltid varit, även om det gått långa perioder utan kontakt så vet man var den andre finns.

E så stolt över henne att hon är klar med sin utbildning o att hon trivs så bra på sitt jobb, verkligen härligt att se!

Sen att Sölvan får klara sig utan henne, jaja det e sånt man får ta!!! ;p

Ha en fortsatt underbar kväll nu e det natti natti en stund.

Puss Everybody allihopa!!!!!!

1 kommentarer

Madde

11 Apr 2012 20:14

Haha hjärtat, det säger en hel del om oss att det du skrev är typ exakt vad jag sa till mams efter att jag lämnat dig på stationen!:)



Puss på dig med å tack för idag!!!

Kommentera

Publiceras ej