Tomorrow tomorrow tomorrow...

1kommentarer

japp då e det det dags för ultraljudet!!!! weheeeee!
längtar, längtar o sjukt nervös.
tänk att få se detta lilla knyte på bild, att det faktiskt e där.
helt otroligt.

jag o töserna pratade om det igår, härligt att se o höra att de längtar så mycket!
de har nerräkning o kan knappt bärga sig tills det e dags,
jag menade på att ja men längta inte ihjäl er nu det e ju inte fören efter sommaren den kommer.
den äldsta svarade ja men ett sommarlov spelar väl ingen roll, vill att den kommer nu!!!!! :) så söta så!

sitter o "läser på" lite om det, måste bara säga att medicinen är fantastisk! helt galet!!
men blir ändå lite skraj, ja jag har lovat mig själv att inte läsa allt som kan vara fel, men nu har jag gjort det!
ja inte jätte bra kanske, men någonstans tänker jag att det e bra att vara förberedd!! men på vad???
o hur förbererder man sig!!!!????
mycket som snurrar nu!
ska försöka släppa det nu göra något vettigt innan jobbet.

puss o kram

1 kommentarer

Lisen

17 Apr 2012 11:36

Du behöver inte vara orolig, hade nåt vart galet hade du märkt det vid det här laget, det har ju gått riktigt långt nu!! För oss kom ju eländet som en chock men det var i v 7. Vet inte om det var det du menade men. Klart det är mycket tankar:)

Kommentera

Publiceras ej