03:47

1kommentarer

Klarvaken, rastlös, förvirrad.
Helt fel tid på dygnet, japp.
Hjärtat snarkar bredvid mig,
sov problem? nej knappast.

I dag ska vi ta bort vovven i familjen.
Tufft men vad gör man när de aggressiva sidorna tar över o han till o med hugger efter sin ledare????
Inget enkelt val!!
Men säkerheten måste ju komma först.

Såg nyss på telefonen att jag fått ett mess där det stod - vaken?
Tur man kollar tidpunkt innan man svarar. :)
Hade nog inte varit jätte poppis att svara - japp ring du jag e uppe!!!! :D

Slö tittar på sex inte city, kanske dags att ta ett maraton med alla avsnitt o säsonger igen, e väl typ tre år sen sist.

Nej mycket babbel nu.
Gör ett nytt sovförsök.

Natti natti everybody allihopa!

1 kommentarer

Lizzi

03 Jan 2012 10:05

Du kunde svarat för jag var vaken:)) la mig 04.15. Fastnade i en film! Tänker på er idag! Kraaam

Kommentera

Publiceras ej