En dag till

0kommentarer

Ytterligare en dag passerad,
Förgyllde denna med att göra mig ordentligt i ordning o ge mig ut.
Bra fika hos Lisen en halv burk pepparkakor mmmm underbart gott, serverades julmust till!:)
Bus med Vilja o kel med Kossan.
Att den katten bara går till mig e en gåta, eller har hon sjukt kass minne ;p

Vidare till Anki o Martin för att hjälpa till med flyttpackningen,
Tyvärr lämnar dessa oss för en flytt till Oskarshamn, det e en bra bit dit! Men men de får väl allt komma hem på besök då o då!

Gott peppsnack med Madde under kvällspromenaden, tänkte att det kanske kunde skynda på men nej så verkar inte fallet vara. Tog ett antal varv i trappen med, hoppas på det bästa.
Måste varit en vacker syn där jag gick, helt svartklädd i halvlånga shorts o en reflexväst som knappt gick om mig. Vilken heting!
Undra vad grannen tänkte när han såg mig?

Väntar på att det ska bli fart i magen o komma ut men det dröjer....
Håller tummarna för natten o morgondagen.

Godnatt allihopa everybody!!!

Puss
111007 00:05

Kommentera

Publiceras ej